چهار سوی علم

سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی و طرح مطالب علمی و تکنولوژی

چهار سوی علم

سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی و طرح مطالب علمی و تکنولوژی

زمان رایگان است اما بسیار قیمتی، نمیتوانید صاحبش باشید اما میتوانید از آن استفاده کنید و وقتی از دستش دادید دیگر هرگز نمیتوانید به دستش بیاورید. تارنمای چهارسوی علم دارای سیستمی است از همکاری در فروش محصولات دانلودی و طرح مطالب علمی و تکنولوژی.علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم پزشکی، علوم انسانی، فناوری اطلاعات، آزمون ها و غیره ....

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید


ترجمه مقاله تاثیر کشور مبداء و برند بر تصمیمات مصرف کننده برای خرید محصولات لوکس

ترجمه مقاله تاثیر کشور مبداء و برند بر تصمیمات مصرف کننده برای خرید محصولات لوکسترجمه مقاله انگلیسی:

Strategic Brand and country-of-origin effect on consumers ' decision to purchase luxury products

تاثیر کشور مبداء و برند بر تصمیمات مصرف کننده برای خرید محصولات لوکس




چکیده
این مطالعه با هدف به روز رسانی عوامل مؤثر بر خرید مصرف کنندگان کالاهای لوکس و به طور خاص،
در نظر گرفتن اثر ترکیبی کشور و برند مبدأ (COO) بر تصمیمات خرید صورت گرفته است. این مقاله فاز اکتشافی ایجاد شده را از روی داده های کیفی که قبلا در مورد این موضوع جمع آوری شده بود، توسعه داده است. این مطالعه شامل توزیع پرسشنامه آنلاین در هفت کشور (چین، فرانسه، هند، ایتالیا، ژاپن، روسیه، و ایالات متحده آمریکا) برای کل نمونه از 1102 پاسخ دهنده است. پرمایگی این تحقیق مربوط به احتمال تجزیه و تحلیل بین فرهنگی از نتایج حاصل از هفت کشور است. این نتایج در ارتباط با تفاوت های موجود بر اهمیت نسبی از اجزای فرایند تصمیم گیری مصرف کننده در رابطه با خرید کالای لوکس و غیر لوکس است؛ اهمیت نسبی CoO برای مصرف کنندگان باعث ایجاد تصمیماتی در مورد خرید کالاهای لوکس می گردد؛ و تنوع در معیار تصمیم گیری مصرف کنندگان بستگی به بلوغ بازار لوکس دارد. این تحقیق به نویسندگان اجازه می دهد که نتایجی که قبلا در فاز اکتشافی از کارشان به دست آمده را تایید، توسعه و تعمیم دهند. این موارد از نظر توصیه های مدیریتی برای شرکتی جالب است که از لحاظ بین المللی آرزوی توسعه درمنطقه جغرافیایی دارند که تحت پوشش این مطالعه هستند. از اینرو این پژوهش به تفاوت قابل توجه ای دست یافته است. نتایج این تحقیق همچنین به ایجاد اختلاف نظری که در ارتباط با اهمیت CoO در فرایند تصمیم گیری مصرف کننده است، کمک می کند... دانلود فایل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی