ترجمه چالش ها و فرصت های رسانه های اجتماعی
يكشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ق.ظ
ترجمه چالش ها و فرصت های رسانه های اجتماعی
ترجمه مقاله انگلیسی
users of the world, unite! the challenges and opportunities of social mediaکاربران سراسر جهان یکپارچه شوید! چالش ها و فرصت های رسانه های اجتماعی
تعداد صفحات ترجمه شده : 9صفحه (ورد)
تعداد صفحات لاتین :10 صفحه (pdf)
دانلود متن انگلیسی
چکیده:
مفهوم رسانههای اجتماعی در رأس همه برنامههای تجاری روز دنیاست. تصمیمگیرندگان و مشاوران در تلاش برای شناخت راهها و روشهایی هستند که شرکتها بتوانند از ویکیپدیا، یوتیوب، فیسبوک، سکند لایف و توئیتر بهترین استفاده را ببرند. با توجه به این منفعت به نظر میرسد که استفاده محدود از رسانههای اجتماعی دقیقاً همین معنا را میرساند؛ این مقاله به ارائه توضیحاتی در این زمینه میپردازد. مقاله حاضر با شرح مفهوم رسانههای اجتماعی1 و بحث پیرامون آنچه از مفاهیم مربوطه نظیر وب 2 و محتوای ایجادشده توسط کاربر مطرح میگردد، آغاز میشود. براساس این تعریف، رسانههای اجتماعی به چند گروه تقسیمبندی میشوند:
پروژههای مشارکتی، بلاگها، جوامع محتوا، سایتهای شبکه اجتماعی، دنیای بازیهای مجازی و دنیای اجتماعی مجازی. در پایان، ده توصیه به شرکتهایی که درصدد یکی کردن رسانههای اجتماعیاند ارائه میشود.
واژگان کلیدی:
رسانههای اجتماعی، کاربران تولیدکننده محتوا، وب 2، سایتهای شبکههای اجتماعی، دنیاهای مجازی KEYWORDS: Social Media; User Generated Content; Web 2.0; Social networking sites; Virtual worlds

- ۹۵/۱۰/۰۵