چهار سوی علم

سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی و طرح مطالب علمی و تکنولوژی

چهار سوی علم

سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی و طرح مطالب علمی و تکنولوژی

زمان رایگان است اما بسیار قیمتی، نمیتوانید صاحبش باشید اما میتوانید از آن استفاده کنید و وقتی از دستش دادید دیگر هرگز نمیتوانید به دستش بیاورید. تارنمای چهارسوی علم دارای سیستمی است از همکاری در فروش محصولات دانلودی و طرح مطالب علمی و تکنولوژی.علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم پزشکی، علوم انسانی، فناوری اطلاعات، آزمون ها و غیره ....

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
چهار سوی علم

📌 اعطای 100 بورس تحصیلی دولت مجارستان به ایران

به اطلاع می‌رساند دولت مجارستان در نظر دارد 100 نفر از  داوطلبین ج.ا.ایران متمایل به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های این کشور را بورس نماید. این کشور در زمینه‌های مختلف علمی از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های علمی و فناوری مطلوبی برخوردار است که از جمله مهمترین آنها میتوان به بخش‌های علوم پایه و پزشکی،‌ دندانپزشکی و داروسازی، غذا (سلامت غذا، تکنیک های پیشرفته شناسایی آلاینده‌ها)، نانوفناوری، زیست فناوری و گیاهان دارویی اشاره نمود. 

اطلاعات مربوط به نحوه بورس تحصیلی به شرح ذیل می‌باشد:

1. بنابر اطلاعات واصله از سفارت جمهوری اسلامی ایران در بوداپست، این بورس در سالجاری به تعداد 100 عدد در مقاطع مختلف تحصیلی شامل کارشناسی، کارشناسی ارشد، و دکترا  در ده ها رشته مختلف در 27 دانشگاه کشور مجارستان در اختیار متقاضیان جمهوری اسلامی ایران قرار می گیرد. کلیه اطلاعات تکمیلی اعم از نام رشته ها (بیش از 200 رشته)، شرایط مالی دوره،  مدت زمان بورس، دانشگاه های مقصد و سایر اطلاعات مورد نیاز  در درگاه اینترنی به نشانی www.stipendiumhungaricum.hu در دسترس می‌باشد.

2. زمان ورود به سایت و ثبت درخواست بورس، از اوایل ژانویه تا 5 مارس 2017 میباشد.

3. در نیمه اول ماه مارس 2017 اسامی متقاضیان جهت تایید به سفارت جمهوری اسلامی ایران در بوداپست و سپس به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران ارسال میگردد.

4. پس از بررسی دولت جمهوری اسلامی ایران، اسامی تایید شده تا تاریخ 9 آوریل 2017 به دولت مجارستان اعلام میگردد.

5. در ماه آوریل 2017 ، دولت مجارستان، اسامی متقاضیان را جهت تایید نهایی به دانشگاه های مربوطه در مجارستان اعلام می نماید.

6. در ماه ژوئن 2017  دانشگاه های مجارستان، اسامی نهایی پذیرفته شدگان را اعلام خواهند نمود که به اطلاع متقاضیان خواهد رسید. 

لازم به ذکر است که در فرم درخواست بورس در وب سایت اعلامی دولت مجارستان، بخش Letter of Motivation  بایستی به طور کامل و دقیق پر شده و توضیحات لازم و کامل در خصوص دلیل درخواست ادامه تحصیل در رشته مذکور در دانشگاه مربوطه در مجارستان توضیح داده شود.

✅حوزه همکاری های علمی و بین الملل

منبع : دانشگاه علم و فرهنگ

 


نظرات (۲)

سلام.
وب خوبی داری یک سر به وب منم بزن.
تبلیغات در سایت ما ارزان و با بازدهی خوب.
چرا ما:
1-رتبه خوب در الکسا
2-قیمت های ارزان
3-روزانه حداقل 1500 بازدید از سایت
ممنون از توجهتون.
سپاس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی