بررسی تأثیر کد بین المللی امنیت کشتی و تسهیلات بندری بر صنعت حمل و نقل دریایی ایران
دسته بندی | مدیریت و کمیسر دریایی |
بازدید ها | 121 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 427 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 60 |


فصل اول : کلیات تحقیق... 1
1-1مقدمه. 2
2-1آشنایی با ISPS Code و تاریخچه آن.. 3
3-1ضرورت انجام تحقیق... 5
4-1روش انجام تحقیق... 6
1-5 واژگان کلیدی... 6
1-5-1 صنعت دریانوردی ایران.. 6
1-5-2 تسهیلات بندری... 7
1-5-3 کشتی... 7
فصل دوم : پیشینه تحقیق... 8
2-1 مقدمه. 9
2-2 مقالات بخش خارجی... 9
2-3 مقالات بخش داخلی... 12
2-4 نتیجه گیری... 13
فصل سوم : معرفی و مروری بر ISPS Code. 14
3-1 مقدمه. 15
3-2 آیین نامه بین المللی امنیت کشتی و تسهیلات بندری... 18
3-2-1 در حوزه دریا 18
3-2-2 در حوزه خشکی... 19
3-3 تسهیلات بندری کدام است و چه تفاوتی با بندر دارد؟. 19
3-4 وظایف و مسئولیت های دولت متعاهد: 20
3-5 عوامل کلیدی اجرای آیین نامه. 21
3-5-1 مأمور (افسر) امنیت تسهیلات بندری... 21
3-5-2 مأمور (افسر) امنیت شرکت کشتیرانی... 21
3-5-3 مأمور (افسر) امنیت کشتی... 22
3-6 سطح امنیتی... 23
3-7 اظهار نامه امنیتی... 24
3-8 زنگ امنیتی... 25
3-9 ساختار اجرایی... 27
3-9-1 کمیته عالی امنیت کشتی و تسهیلات بندری... 27
3-9-2 کمیته نظارتی امنیت کشتی و تسهیلات بندری... 29
3-9-3 کمیته اجرایی امنیت کشتی ها 30
3-9-4 کمیته اجرایی امنیت تسهیلات بندری... 31
3-9-5 کمیته امنیتی بنادر و کشتی ها 33
3-10 آیین نامه از کشورهای متعاهد چه می خواهد؟. 36
3-11 نتیجه. 38
فصل چهارم : بحث... 40
4-1 مقدمه. 41
4-2 دالان های بین المللی... 41
4-2-1 کریدور بین المللی شمال – جنوب و نقش ایران.. 42
4-3 نتیجه. 49
فصل پنجم : نتیجه گیری.. 50
5-1 مقدمه. 51
5-2 نتیجه گیری... 51
منـــابع و مـــأخذ.. 54
- ۹۶/۰۱/۲۹