چهار سوی علم

سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی و طرح مطالب علمی و تکنولوژی

چهار سوی علم

سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی و طرح مطالب علمی و تکنولوژی

زمان رایگان است اما بسیار قیمتی، نمیتوانید صاحبش باشید اما میتوانید از آن استفاده کنید و وقتی از دستش دادید دیگر هرگز نمیتوانید به دستش بیاورید. تارنمای چهارسوی علم دارای سیستمی است از همکاری در فروش محصولات دانلودی و طرح مطالب علمی و تکنولوژی.علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم پزشکی، علوم انسانی، فناوری اطلاعات، آزمون ها و غیره ....

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

گزارش کار آموزی طراحی صفحات وب

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹ ق.ظ
عنوان کارآموزی: طراحی صفحات وب
محل کارآموزی: شرکت گروه صنعتی ویدا فناوران آسیا
دسته: کارشناسی نرم افزار
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 60
________________________________________________________
بخشی از گزارش:
شرکت ویدا فناوران آسیا که طراح و سازنده ایستگاه‌های لیبل چسبان و پرکن در صنعت کشور می‌باشند ، به منظور معرفی و عرضه بهتر دستگاه‌های صنعتی خود نیاز به تبلیغات گسترده می‌باشد ، که طراحی سایت وب ، طراحی کتابهای تبلیغاتی و همچنین ساخت CDهای تبلیغاتی و ... از جمله راههای تبلیغات می‌باشد . نرم افزارهای طراحی صفحات وب Dreamweaver , Front page می‌باشد که مکمل این نرم افزارهای طراحی ،‌ نرم‌افزارهای گرافیکی‌ دیگر از جمله photoshop و Corel و... نیز نیاز می‌باشد . 
اینجانب نیز با علاقه به این گرایش کامپیوتر و نیاز به آموزش در این زمینه در این شرکت به عنوان کارآموز شروع به فعالیت کرده‌ام . 
 این شرکت علاوه بر نیاز به این تبلیغات از کامپیوتر و نرم ‌افزارهای دیگری از جمله Word , Exel و... برای انجام امر حسابداری و نامه‌های اداری نیز استفاه می‌نماید و همچنین می‌توان از نرم افزار کامپیوتر در جهت هدایت و کارکرد دستگاههای صنعتی ساخته شده نیز استفاده نمود که نیاز به علم بالای کامپیوتر و برنامه‌نویسی دارد . 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی