چهار سوی علم

سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی و طرح مطالب علمی و تکنولوژی

چهار سوی علم

سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی و طرح مطالب علمی و تکنولوژی

زمان رایگان است اما بسیار قیمتی، نمیتوانید صاحبش باشید اما میتوانید از آن استفاده کنید و وقتی از دستش دادید دیگر هرگز نمیتوانید به دستش بیاورید. تارنمای چهارسوی علم دارای سیستمی است از همکاری در فروش محصولات دانلودی و طرح مطالب علمی و تکنولوژی.علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم پزشکی، علوم انسانی، فناوری اطلاعات، آزمون ها و غیره ....

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آیا هندزفری و بلوتوث‌ برای انسان ضرر دارند؟

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۵۶ ب.ظ

یکی از اساتید مخابرات سیار دانشگاه معتقد است که دستگاه‌های بلوتوث و هندزفری موبایلها در محدوده استاندارد فرکانس‌ها کار می‌کنند و هیچ آسیبی برای بدن انسان ندارند.

درباره خطر BTSها برای انسان اظهار کرد: ‌باید دانست سیستم‌هایی از قبیل موبایل که در کنار گوشی قرار می‌گیرند، می‌توانند آسیب‌های شدیدتری را به نسبت خود BTSها به همراه داشته باشند، به‌خصوص در زمانی که از BTSها دوریم، تشعشعات موبایل‌ها برای برقراری ارتباط با آنتن‌ها بیش‌تر از حالت عادی خواهد شد.

وی درباره مضرات هندزفری بلوتوث تلفن همراه نیز ابراز کرد: این دستگاه‌ها به هیچ عنوان ضرر و زیانی ندارند و آسیب آن‌ها در قبال آنتن‌های BTS بسیار ناچیز است.

او ادامه داد: حوزه سیگنال‌دهی و فرکانس این دستگاه‌ها در حد استاندارد است و به همین منظور هیچگونه آسیبی برای بدن ندارند، این کارشناس مخابرات درباره استاندارد فرکانس این گونه دستگاه‌های مخابراتی خاطر نشان کرد: معمولا بازه این استاندارد بین ۱٫۸ مگاهرتز تا حدود دو مگاهرتز است که هیچ آسیبی در این بازه برای انسان وجود ندارد.

وی درباره چگونگی تاثیرگذاری فرکانس‌ها‌ی مخابراتی بر انسان‌ها تصریح کرد: معمولا این اشعه‌ها بر قسمت‌های نرم، عصبی و آبی بدن اثر می‌گذارند که با این حساب مغز و چشم جزو اعضایی هستند که بیش‌تر در معرض خطر قرار می‌گیرند، ذوالقدر افزود: باید دانست که تلفن‌های همراه که به طور مدام در حال ارسال و دریافت سیگنال برای پی بردن به موقعیت ارتباطی خود هستند، می‌توانند آسیب‌زا باشند و بهتر است که افراد این دستگاه‌ها را به کمر خود آویزان نکنند زیرا گفته می‌شود که می‌تواند آسیب‌هایی را به کلیه وارد کند.

او در پایان با تایید بر این که دستگاه‌های جانبی از قبیل بلوتوث و هندزفری آسیب‌زا نیستند، اذعان کرد: فرکانس این دستگاه‌ها تنها تا حدود یکی دو متر است و اگر دقت کرده باشید در فضاهای کوچک و پرجمعیت اگر چند نفر از بلوتوث و تلفن همراه یا بی سیم استفاده کنند، تداخل به وجود می‌آید.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی