چهار سوی علم

سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی و طرح مطالب علمی و تکنولوژی

چهار سوی علم

سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی و طرح مطالب علمی و تکنولوژی

زمان رایگان است اما بسیار قیمتی، نمیتوانید صاحبش باشید اما میتوانید از آن استفاده کنید و وقتی از دستش دادید دیگر هرگز نمیتوانید به دستش بیاورید. تارنمای چهارسوی علم دارای سیستمی است از همکاری در فروش محصولات دانلودی و طرح مطالب علمی و تکنولوژی.علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم پزشکی، علوم انسانی، فناوری اطلاعات، آزمون ها و غیره ....

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید


اگر سوالی دارید به mtsoodarjani@gmailcom ایمیل بزنید
دسته بندی نرم افزار
بازدید ها 48
فرمت فایل rar
حجم فایل 671 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
نرم افزار افزایش بازدید مجازی از وبلاگ و وبسایت با افزایش رتبه ی الکسای گوگل

فروشنده فایل

کد کاربری 1522
کاربر

نرم افزار های افزایش بازدید سایت و وبلاگ

آیا شما یک وبلاگ یا سایت دارید ولی از بازدید آن راضی نیستید؟ میتوانید با استفاده از این نرم افزار بازدید وبلاگ یا سایت خود را تا حد بسیار زیادی بالا ببرید و دیگران را شگفت زده کنید.این نرم افزار وبلاگ یا سایت شما در لیست سیاه گوگل قرار نمیدهد همچنین از سرعت بالایی برخوردار است این نرم افزار رویتمامی سایتهای جهان و همچنین وبلاگ های رزبلاگ ، بلاگفا و... قابل اجرا است البته هر چه قالب سایت شما حجم کمتری داشته باشد سرعت و تعداد بازدید بیشتر خواهد است . فقط کافیست آدرس وبلاگ یا سایت خود را در کادر بالای نرم افزار قرار داده و start را بزنید.در عرض یک ساعت می توانید نزدیک به 5000 بازدید در وبلاگتان داشته باشید و از این بازدید شگفت زده شوید.درست است که بازدید از سایت یا وبلاگ شما مجازی صورت می گیرد ولی اگر وبلاگ یا وبسایت شما آمار گیر داشته باشد می توانید این بازدید را مشاهده کنید.یعنی اگر در نرم افزار برای شما 5000 بازدید بزند اگر شما هم به وبلاگتان بروید,آمار را 5000 تا مشاهده خواهید کرد.همچنین گوگل شما را جزء پر بازدیدترین ها و به روز ترین ها قرار می دهد و در صفحات اول گوگل , وبلاگ یا وبسایت شما ثبت خواهد شد.این 3 نرم افزار افزایش بازدید هرکدام کار خود را انجام می دهند که شامل:

1-نرم افزار اولی نرم افزار افزایش بازدید مجازی از وبلاگ و وبسایت بدون افزایش رتبه ی الکسای گوگل می باشد:این نرم افزار فقط بازدید وبلاگ و وبسایت شما را بصورت مجازی بالا می برد و نشان می دهد و هیچ تاثیری در افزایش رتبه ی الکسای گوگل ندارد.

2-نرم افزار دومی نرم افزار افزایش بازدید مجازی از وبلاگ و وبسایت با افزایش رتبه ی الکسای گوگل می باشد:این نرم افزار بازدید وبلاگ و وبسایت شما را بصورت مجازی بالا می برد و نشان می دهد و در افزایش رتبه ی الکسای گوگل نقش فوق العاده ای دارد.

3-نرم افزار سومی نرم افزار افزایش بازدید مجازی از وبلاگ بدون افزایش رتبه ی الکسای گوگل و افزایش بازدید مجازی از وبسایت با افزایش رتبه ی الکسای گوگل می باشد:این نرم افزار هم وبلاگ و هم وبسایت را بازدیدش را بالا می برد اما فقط وبسایت در رتبه ی الکسای گوگل نقش فوق العاده ای دارد ولی وبلاگ شما در افزایش رتبه ی الکسای گوگل هیچ تاثیری ندارد.

توجه داشته باشید با اینکه افزایش مجازی است ولی گوگل گول می خورد و و قتی بازدید شما را نگاه می کند شما را در صفحات اولش ثبت کرده و وبلاگ و وبسایت شما باعث افزایش رتبه ی الکسای گوگل خواهد شد.قیمت این نرم افزارها در بازار بالای 45000 تومان می باشد اما شما می توانید آنرا فقط و فقط با قیمت 30000 تومان دانلود کنید.اگر سوالی دارید به m.t.soodarjani@gmail.com ایمیل بزنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی