چهار سوی علم

سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی و طرح مطالب علمی و تکنولوژی

چهار سوی علم

سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی و طرح مطالب علمی و تکنولوژی

زمان رایگان است اما بسیار قیمتی، نمیتوانید صاحبش باشید اما میتوانید از آن استفاده کنید و وقتی از دستش دادید دیگر هرگز نمیتوانید به دستش بیاورید. تارنمای چهارسوی علم دارای سیستمی است از همکاری در فروش محصولات دانلودی و طرح مطالب علمی و تکنولوژی.علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم پزشکی، علوم انسانی، فناوری اطلاعات، آزمون ها و غیره ....

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

دانلود افزونه Yoast SEO Premium نسخه ۶٫۱٫۲

يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۱۸ ب.ظ


بی شک در دنیای امروزی سئو کردن یک وبسایت از چنان اهمیت بالایی برخوردار است و دیگر مبحث سئو برای کمتر کسی مبهم و ناشناخته است بی شک همه ی ما به شکلی برای بهبود سایت خود تلاش می کنند تا سایت خود را در نتایج بالاتر گوگل قرار دهند(به قول وبمسترا ایندکس شیم !) سئو اولین مطلبی است که پس از راه اندازی سایت مورد توجه قرا می گیرد برای اینکه سریع تر از
دسته بندی وردپرس
بازدید ها 54
فرمت فایل zip
حجم فایل 4526 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10
دانلود افزونه Yoast SEO Premium نسخه ۶٫۱٫۲

فروشنده فایل

کد کاربری 445
کاربر

با افزونه فوق حرفه ای سئوی Yoast Seo Premium در گوگل در صف اول خواهید بود

با یک افزونه فوق العاده ارزشمند در خدمت شما هستیم . نام این افزونه هست Yoast SEO Premium و یا افزونه سئوی وردپرس که برای هر سایت وردپرسی نقشی حیاتی در زمینه دیده شده در گوگل و سایر موتور های جستجو را ایفا میکند.

از آنجاییکه این افزونه ارزشمند در سایت های فارسی با مبالغ بالای 30 هزار تومن به فروش می رسد تصیمیم گرفتیم به جهت استفاده عموم از این افزونه ارزشمند آن را به قیمت ده هزار تومان منتشر کنیم . امید هست مورد توجهتان واقع شود .

اما بپردازیم به خصوصیات و ویژگی های این افزونه ارزشمند :

افزونه سئوی وردپرس Yoast پرمیوم با نام تجاری Yoast Seo Premium بهترین، معروف ترین و قدرتمندترین افزونه وردپرس برای بهبود سئوی سایت شما همچون یک متخصص است که به شما کمک می کند تا خطاهایی که در کاهش امتیاز سئو موثر هستند را به هیچ وجه انجام ندهید. همچنین به کمک افزونه پرمیوم Yoast می توانید بهترین کلمات کلیدی را برای محتوای سایت خود در نظر بگیرید و با رعایت اصول سئو در بخش عنوان، خلاصه، تعداد کلمات، لینک مطلب، استفاده از هدینگ ها و … چندین برابر سئوی سایت خود را افزایش داده و در لیست نتایج اول گوگل قرار بگیرید.

پلاگین Yoast سئو نسخه پرمیوم به طور خودکار تغییرات صورت گرفته در آدرس لینک مطالب شما را تشخیص داده و به جای آنکه بازدیدکنندگان شما با مراجعه به آدرس های قبلی با خطای ۴۰۴ مواجه شوند، آنها را به آدرس جدید منتقل می کند. این کار در امتیازدهی سئو دارای اهمیت بسیار زیادی است و باتوجه به این اهمیت، مراحل انتقال توسط پلاگین به صورت کاملا خودکار انجام می شود.

از دیگر امکانات هوشمندانه افزونه سئوی وردپرس Yoast پشتیبانی از آنالیز زنده و سریع محتوای مطالب شما و ارائه راهکارها و هشدارهای لازم جهت بهینه سازی محتوا پیش از انتشار آن است.

تفاوت نسخه رایگان Yoast Seo و نسخه پرمیوم چیست؟

  • قابلیت قرار دادن بیش از یک کلمه کلیدی کانونی برای هر مطلب
  • دارای ویدیوهای آموزشی کار با افزونه
  • راهنمای هر بخش بصورت قدم به قدم
  • امکان ریدایرکت کردن آدرس سایت

نظرات (۱)

  • Metal concrete formwork
  • I really like what you guys are up too. Such clever work and
    reporting! Keep up the great works guys I've incorporated you guys to my personal blogroll.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی